Dofinansowanie do 90%

Psychologia sprzedaży jako kluczowy czynnik efektywności w sprzedaży.

z dofinansowaniem: od 350,00 zł
(cena regularna: 3 500,00 zł)

Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!

Sku:
N/A

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Szkolenie ma celu rozwinięcie umiejętności handlowych uczestników, aby stali się bardziej skutecznymi sprzedawcami, zdolnymi efektywnie zarządzać procesem sprzedaży, budować relację z klientami i osiągać ambitne cele sprzedażowe.

Efekty szkolenia:

Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą w stanie świadomie stosować psychologiczne techniki sprzedażowe i budować trwałe relację z klientami oparte na zaufaniu. Będą wiedzieć jak skutecznie negocjować warunki handlowe, opracowywać i realizować plany sprzedażowe. Nauczą się efektywnie monitorować i analizować wyniki sprzedażowe, dostosowując strategie do zmieniających się warunków rynkowych.

Metody Szkolenia:
  • Wykłady interaktywne.
  • Ćwiczenia grupowe i studia przypadku.
  • Symulacje sytuacji zarządzania kryzysowego.
  • Praktyczne warsztaty.

Czas trwania:

  • Szkolenie trwa 16 godzin

Program szkolenia

Moduł 1 – Kluczowe elementy w procesie psychologii sprzedaży – Etapy procesu sprzedaży.
  1. Pierwsze wrażenie jako ważny elementy otwarcia sprzedaży.
  2. Budowanie relacji z klientem.
  3. Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
  4. Identyfikacja osobowości klienta jako fundament w efektywności sprzedaży. Typologia osobowości.
  5. Analiza i badanie potrzeb klienta.
  6. Przedstawienie oferty
  7. Obiekcje klienta, jako czynnik podtrzymania sprzedaży.
  8. Zamykanie sprzedaży i sprzedaż wiązana.
Moduł 2 : Planowanie i analiza sprzedaży. Narzędzia pracy „handlowca”
  1. Efektywne Analiza czasu – jak wygląda nasz dzień? praca, wypoczynek, relacje z najbliższymi, hobby, „złodzieje czasu”.
  2. Wytyczanie priorytetów i celów – definicje.
  3. Zasady wyznaczania celów.
  4. Podział celów na krótkoterminowe i długoterminowe.
  5. Kontrola i weryfikacja celów.
  6. Zarządzanie priorytetami.
  7. Hierarchia ważności, czyli co jest pilne a co może poczekać?
  8. Reguły wyznaczania priorytetów – zasada Pareto, reguła ABCDE.
  9. Delegowanie zadań – poziomy, przyczyny, korzyści i tworzenie harmonogramu.
  10. Planowanie spotkań – zbieranie danych, harmonogram spotkań, cel i przebieg spotkań,
  11. planowanie przebiegu dnia pracy.
  12. Plan działania, ustalenie priorytetów, organizacja pracy, delegacja zadań, weryfikacja planu.

Prowadzący

Młynarczyk Sławomir Szymon – trener sprzedaży, mentor, coach, menager, przedsiębiorca. Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”. Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners. Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach – ekonomika i organizacja handlu i usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw. Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor. V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050. Członek Grona Targowego Targi Kielce. Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.

W prowadzeniu moich warsztatów jestem sobą, nie zmieniam się w super trenera, kogoś lepszego. Prowadzę zajęcia z duchem Davida A. Kolba i razem z zasadą WUP i dlatego głównymi aktorami moich zajęć są moi słuchacze. Ja jestem tylko dla nich drogowskazem, naprowadzam, inspiruję i kieruję do najlepszych działań i rozwiązań. Warsztaty to rodzaj zajęć, gdzie uczestnicy doświadczają, testują w praktyce, wysuwają teorie i wnioski. Prawdziwą radością i satysfakcją mojej pracy jest chwila, kiedy widzę jak moi uczestnicy przeżywają prawdziwą przygodę odkrywania czegoś nowego, jak przełamują swoje słabości – budzą w sobie olbrzyma i radość z tej chwili. Kocham to…