Psychologia sprzedaży jako kluczowy czynnik efektywności w sprzedaży.
z dofinansowaniem: od 350,00 zł(cena regularna: 3 500,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Szkolenie ma celu rozwinięcie umiejętności handlowych uczestników, aby stali się bardziej skutecznymi sprzedawcami, zdolnymi efektywnie zarządzać procesem sprzedaży, budować relację z klientami i osiągać ambitne cele sprzedażowe.
Efekty szkolenia:
Uczestnicy po zakończeniu szkolenia będą w stanie świadomie stosować psychologiczne techniki sprzedażowe i budować trwałe relację z klientami oparte na zaufaniu. Będą wiedzieć jak skutecznie negocjować warunki handlowe, opracowywać i realizować plany sprzedażowe. Nauczą się efektywnie monitorować i analizować wyniki sprzedażowe, dostosowując strategie do zmieniających się warunków rynkowych.
Metody Szkolenia:
- Wykłady interaktywne.
- Ćwiczenia grupowe i studia przypadku.
- Symulacje sytuacji zarządzania kryzysowego.
- Praktyczne warsztaty.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1 – Kluczowe elementy w procesie psychologii sprzedaży – Etapy procesu sprzedaży.
- Pierwsze wrażenie jako ważny elementy otwarcia sprzedaży.
- Budowanie relacji z klientem.
- Efektywna komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Identyfikacja osobowości klienta jako fundament w efektywności sprzedaży. Typologia osobowości.
- Analiza i badanie potrzeb klienta.
- Przedstawienie oferty
- Obiekcje klienta, jako czynnik podtrzymania sprzedaży.
- Zamykanie sprzedaży i sprzedaż wiązana.
Moduł 2 : Planowanie i analiza sprzedaży. Narzędzia pracy „handlowca”
- Efektywne Analiza czasu – jak wygląda nasz dzień? praca, wypoczynek, relacje z najbliższymi, hobby, „złodzieje czasu”.
- Wytyczanie priorytetów i celów – definicje.
- Zasady wyznaczania celów.
- Podział celów na krótkoterminowe i długoterminowe.
- Kontrola i weryfikacja celów.
- Zarządzanie priorytetami.
- Hierarchia ważności, czyli co jest pilne a co może poczekać?
- Reguły wyznaczania priorytetów – zasada Pareto, reguła ABCDE.
- Delegowanie zadań – poziomy, przyczyny, korzyści i tworzenie harmonogramu.
- Planowanie spotkań – zbieranie danych, harmonogram spotkań, cel i przebieg spotkań,
- planowanie przebiegu dnia pracy.
- Plan działania, ustalenie priorytetów, organizacja pracy, delegacja zadań, weryfikacja planu.
Prowadzący
Młynarczyk Sławomir Szymon – trener sprzedaży, mentor, coach, menager, przedsiębiorca. Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”. Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners. Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach – ekonomika i organizacja handlu i usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw. Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor. V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050. Członek Grona Targowego Targi Kielce. Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.
W prowadzeniu moich warsztatów jestem sobą, nie zmieniam się w super trenera, kogoś lepszego. Prowadzę zajęcia z duchem Davida A. Kolba i razem z zasadą WUP i dlatego głównymi aktorami moich zajęć są moi słuchacze. Ja jestem tylko dla nich drogowskazem, naprowadzam, inspiruję i kieruję do najlepszych działań i rozwiązań. Warsztaty to rodzaj zajęć, gdzie uczestnicy doświadczają, testują w praktyce, wysuwają teorie i wnioski. Prawdziwą radością i satysfakcją mojej pracy jest chwila, kiedy widzę jak moi uczestnicy przeżywają prawdziwą przygodę odkrywania czegoś nowego, jak przełamują swoje słabości – budzą w sobie olbrzyma i radość z tej chwili. Kocham to…