Dofinansowanie do 90%

Sprzedaż zaawansowana

z dofinansowaniem: od 300,00 zł
(cena regularna: 3 000,00 zł)

Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!

Sku:
N/A

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji z klientem przy użyciu jego języka i wykorzystania systemu ludzkiej percepcji. Wzmocnienie umiejętności skutecznej, perswazyjnej komunikacji i przećwiczenie zaawansowanych technik sprzedażowych.

Efekty szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Wiedzę na temat systemu ludzkiej percepcji i jej wpływu na podejmowanie decyzji. Dowiedzą się czym są metaprogramy i jak je świadomie wykorzystywać w komunikacji z klientem. Nabędą umiejętności skutecznego wywierania wpływu. Zdobędą wiedzę dotyczącą wychwytywania taktyk manipulacji ze strony klienta i poznają metody radzenia sobie z nimi.

Grupa docelowa:

Działy sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, przedstawiciele ds. kluczowych klientów, właściciele firm, działy wsparcia sprzedaży, call centre, działy marketingu.

Czas trwania:

  • Szkolenie trwa 16 godzin

Program szkolenia

Moduł 1: „Mapy świata” a Teren.
  • Wstęp do psychologii perswazji.
  • Każdy człowiek jest inny. Zrozumienie inności postrzegania (mapa) rzeczywistości (teren).
  • Znaczenie filtrów percepcji (linie czasu, przekonania, wartości, metaprogramy).
Moduł 2: Metaprogramy (nasze filtry percepcji).
  • Do celu – od problemu.
  • Podobieństwa – różnice.
  • Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny.
  • Ogół – szczegół.
Moduł 3: Skuteczne przekonywanie (wywieranie wpływu).
  • Wywieranie wpływu na poziomie językowym – dobór słownictwa i zdań do poszczególnych metod wpływu.
  • Prezentacje perswazyjne w relacjach z klientem.
  • Scenki rodzajowe z wykorzystaniem komunikatów „metaprogramowych”.

Prowadzący 1

Jakub Lewandowski 
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT

Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.

Prowadzący 2

Rafał Brożyna
Trener / Certyfikowany Coach ICC / Certyfikowany KonsultantMindSonar / Partner PASJA GDT

Specjalista z zakresu sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i przez telefon. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży outsourcingu sprzedaży jako Szef Szkoleń i Rozwoju. Prowadzi coachingi w terenie oraz szkolenia biznesowe i warsztaty rozwojowych dla Sprzedawców oraz Kadry Menedżerskiej. Realizował wiele projektów obsługi klienta, sprzedaży i telesprzedaży dla branży między innymi: farmaceutycznej, energetycznej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, OZE, finansowej, ubezpieczeniowej, HVACR, RTV/AGD, rolno – spożywczej, edukacyjnej (Uczelnie), motoryzacyjnej, hotelowej i wielu innych. W latach 2010–2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.