Sprzedaż zaawansowana
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Przekazanie wiedzy z zakresu komunikacji z klientem przy użyciu jego języka i wykorzystania systemu ludzkiej percepcji. Wzmocnienie umiejętności skutecznej, perswazyjnej komunikacji i przećwiczenie zaawansowanych technik sprzedażowych.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Wiedzę na temat systemu ludzkiej percepcji i jej wpływu na podejmowanie decyzji. Dowiedzą się czym są metaprogramy i jak je świadomie wykorzystywać w komunikacji z klientem. Nabędą umiejętności skutecznego wywierania wpływu. Zdobędą wiedzę dotyczącą wychwytywania taktyk manipulacji ze strony klienta i poznają metody radzenia sobie z nimi.
Grupa docelowa:
Działy sprzedaży, menedżerowie ds. kluczowych klientów, przedstawiciele ds. kluczowych klientów, właściciele firm, działy wsparcia sprzedaży, call centre, działy marketingu.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1: „Mapy świata” a Teren.
- Wstęp do psychologii perswazji.
- Każdy człowiek jest inny. Zrozumienie inności postrzegania (mapa) rzeczywistości (teren).
- Znaczenie filtrów percepcji (linie czasu, przekonania, wartości, metaprogramy).
Moduł 2: Metaprogramy (nasze filtry percepcji).
- Do celu – od problemu.
- Podobieństwa – różnice.
- Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny.
- Ogół – szczegół.
Moduł 3: Skuteczne przekonywanie (wywieranie wpływu).
- Wywieranie wpływu na poziomie językowym – dobór słownictwa i zdań do poszczególnych metod wpływu.
- Prezentacje perswazyjne w relacjach z klientem.
- Scenki rodzajowe z wykorzystaniem komunikatów „metaprogramowych”.
Prowadzący 1
Jakub Lewandowski
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT
Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.
Prowadzący 2
Rafał Brożyna
Trener / Certyfikowany Coach ICC / Certyfikowany KonsultantMindSonar / Partner PASJA GDT
Specjalista z zakresu sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i przez telefon. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży outsourcingu sprzedaży jako Szef Szkoleń i Rozwoju. Prowadzi coachingi w terenie oraz szkolenia biznesowe i warsztaty rozwojowych dla Sprzedawców oraz Kadry Menedżerskiej. Realizował wiele projektów obsługi klienta, sprzedaży i telesprzedaży dla branży między innymi: farmaceutycznej, energetycznej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, OZE, finansowej, ubezpieczeniowej, HVACR, RTV/AGD, rolno – spożywczej, edukacyjnej (Uczelnie), motoryzacyjnej, hotelowej i wielu innych. W latach 2010–2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.