Wywieranie wrażenia
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Marketingu. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest rozwijanie umiejętności komunikacyjnych, budowanie trwałych relacji, zarządzanie wizerunkiem i efektywne przywództwo, które przyczyni się do sukcesów osobistych i zawodowych.
Efekty szkolenia:
Uczestnicy szkolenia zdobędą kompleksową wiedzę poprzez przyswajanie nowych informacji, faktów, teorii i umiejętności z wywierania pozytywnego wrażenia. Osiągną sukces w procesie nauki co zwiększy poczucie ich wartości i pewności siebie. Nabędą zdolność do identyfikowania problemów, analizy sytuacji i skutecznego stosowania strategii ich rozwiązywania.
Metody Szkoleniowe:
- Wykłady interaktywne.
- Ćwiczenia grupowe i studia przypadku.
- Symulacje sytuacji zarządzania kryzysowego.
- Praktyczne warsztaty.
Dokumentacja Szkoleniowa:
- Materiały prezentacyjne dla uczestników.
- Formularze raportowania wypadków i incydentów.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 2 dni (16h)
Program szkolenia
Moduł 1: Psychologia pierwszych wrażeń
- Analiza procesu formowania pierwszych wrażeń
- Rozważanie roli wyglądu, mowy ciała i komunikacji niewerbalnej.
- Zrozumienie wpływu postrzegania na relacje interpersonalne.
Moduł 2: Elementy wywierania pozytywnego wrażenia
- Komunikacja werbalna
- Skuteczne słuchanie.
- Jasne i zrozumiałe przekazywanie informacji.
- Używanie pozytywnego języka.
- Mowa ciała: znaczenie gestów i mimiki oraz prawidłowe ustawienie ciała
- Unikanie negatywnych sygnałów.
Moduł 3: Rozwijanie umiejętności empatii
- Zrozumienie perspektywy drugiej osoby
- Ćwiczenia praktyczne w budowaniu relacji opartych na empatii.
- Zrozumienie perspektyw drugiej osoby
- Umiejętność identyfikowania i reagowania na emocje innych
- Ćwiczenia praktyczne w budowaniu relacji opartych na empatii.
Moduł 4: Zarządzanie wrażeniem w trudnych sytuacjach
- Trudne i stresujące sytuacje
- Techniki radzenia sobie ze stresem
- Znaczenie umiejętności radzenia sobie z krytyką
- Ćwiczenia praktyczne w sytuacjach konfliktowych.
Moduł 5: Budowanie profesjonalnego wizerunku
- Zasady i techniki
- Tworzenie spójnego wizerunku online i offline.
- Budowanie reputacji w środowisku zawodowym
- Kreowanie marki osobistej
Moduł 6: Plan działania indywidualnego
- Indywidualne konsultacje w celu ustalenia konkretnych działań
- Opracowanie planu rozwoju osobistego w kontekście wywierania wrażenia
- Przygotowanie do monitorowania postępów i ewaluacji
Moduł 7: Techniki manipulacji
- Rodzaje i sposoby przeciwdziałania
- Intencje manipulującego i umiejętność ich odczytywania
- Atak personalny
- Jak demaskować i się bronić
Moduł 8: Asertywność – w zgodzie z sobą i w dobrych stosunkach z innymi
- Techniki zachowania asertywnego
- Jak nie poddać się mobbingowi, poniżaniu i wykorzystywaniu
- Radzenie sobie z nieśmiałością i zakłopotaniem
Prowadzący
Konrad Gładyszek jest trenerem umiejętności interpersonalnych. Ukończył psychologię na kierunku relacje międzyludzkie oraz kursy Neurolingwistycznego Programowania. Prowadzi kanał na YouTube, na którym omawia tajniki mowy ciała, ciekawostki na temat umiejętności interpersonalnych. Od 2018 roku prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji niewerbalnej i odpowiedniego wizerunku.