Trenerzy
09-01-2024 2024-09-10 11:58Trenerzy
Instytut Rozwoju i Nauki
Poznaj naszych trenerów!
Ewa Łukomska
Praktyczne umiejętności zdobywała w firmach i instytucjach działających w różnych branżach, jednak jej obowiązki zawsze związane były z tematyką komunikacji, mediów i PR. Obecnie pracuje jako menadżer ds. wizerunku marki w spółce Targi Kielce, gdzie dba o skuteczną komunikację z partnerami i kontrahentami oraz buduje pozytywny wizerunek marki, a także prowadzi wydarzenia, takie jak uroczyste gale, otwarcia targów czy konferencje. Jest również właścicielką butikowej agencji wizerunkowej działającej pod nazwą Personalia. Wcześniej pracowała jako rzecznik prasowy wojewody świętokrzyskiego – w Świętokrzyskim Urzędzie Wojewódzkim odpowiadała za kontakt z mediami i dbała o wizerunek wojewody, przygotowując go do wystąpień publicznych i medialnych. W przeszłości tworzyła strategie komunikacji i promocji przedsięwzięć oraz wdrażała skuteczne rozwiązania komunikacyjne. Pracowała również w grupie wydawniczej Polska Press – początkowo jako dziennikarka, następnie także jako prezenterka telewizji internetowej i konferansjerka – podczas wydarzeń „na żywo”, takich jak wręczenia nagród oraz imprezy promocyjne. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku studia amerykanistyczne oraz Uniwersytetu Jagiellońskiego na kierunku neofilologia – filologia angielska; specjalność: przekładoznawstwo.
Michał Gałagus
Doświadczony kierownik projektów informatycznych, specjalista w zakresie cyberbezpieczeństwa, technologii informatycznych, analizy ryzyka, budowania strategii organizacji oraz zarzadzania projektami. W przeszłości realizował projekty IT w branży ubezpieczeniowej, a także projekty dla Polskiej Izby Informatyki i Telekomunikacji. Doradza podmiotom prywatnym oraz zasiada w radach nadzorczych kilku organizacji pozarządowych. Posiada licencję brokera ubezpieczeniowego, wydaną przez Komisję Nadzoru Finansowego. Ukończył studia w zakresie finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Współautor raportów branżowych w zakresie technologii blockchain, Internet of Things oraz rozwoju startupów w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Patrycja Jedynak
Witaj w moim kolorowym świecie makijażu! Nazywam się Patrycja Jedynak i od ponad 6 lat oddaje się sztuce jaką jest makeup artist.
Jako licencjonowana makijażystka specjalizuję się w tworzeniu makijażów na każdą okazję, gdzie nie tylko wydobywam naturalne piękno, ale także wewnętrznego blasku każdej klientki. Przez lata miałam przyjemność pracować z niesamowitymi osobami, uczestniczyć w warsztatach i nieustannie szlifować swoje umiejętności w gronie czołowych ekspertów branży beauty. Każdy makijaż to dla mnie nowa cudowna historia. Zapraszam na szkolenia i do dołączenia grona zadowolonych kursantek. Razem stworzymy coś pięknego!
Patrycja Czyż
Prawnik, Specjalista ds. Ochrony Danych Osobowych. Komplementariusz zarządzający w Kancelarii Ochrony Danych Osobowych RODO GROUP.
Absolwent Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach - kierunek prawo
oraz absolwent Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach - kierunek administracja.
Praktyczne doświadczenie w dziedzinie ochrony danych osobowych zdobyła wdrażając RODO zarówno w państwowych instytucjach centralnych, jak i sektorze prywatnym.
Obecnie, jest odpowiedzialna za bezpieczeństwo danych osobowych w kilkudziesięciu podmiotach na terenie całego kraju.
Posiada bogate doświadczenie w zakresie sporządzania dokumentacji związanej z przetwarzaniem danych osobowych w podmiotach medycznych.
Patrycja Pierzak
Właściciel gabinetu kosmetycznego Permanent Point oraz Placówki Szkoleniowej Permanent Point Szkolenia Branży Beauty. Dyplomowana trenerka makijażu permanentnego zakończyła studia podyplomowe z wyróżnieniem za najlepszą pigmentację na roku. Linergistka specjalizująca się w różnych technikach makijażu permanentnego. Od 2017r prowadzi swój gabinet, w którym znajdują się usługi z zakresu: makijażu permanentnego, pigmentacji medycznych, kosmetologii estetycznej, małych tatuaży, stylizacji brwi oraz wysokiej jakości szkoleń z zakresu Branży Beauty. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje, uczestnicząc w międzynarodowych szkoleniach, konferencjach, webinarach, targach branżowych oraz spotkaniach skupiających najlepszych, światowych linergistów. Finalistka mistrzostw PMU Gold 2020, zdobywczyni III miejsca w Międzynarodowych Mistrzostwach Polski w Makijażu Permanentnym 2020.
Bartłomiej Czyż
Radca Prawny, absolwent Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii Uniwersytetu Wrocławskiego. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu obsługi prawnej spółek i grup kapitałowych. Były szef kancelarii wewnętrznej (in-house) jednej z wiodących grup kapitałowych na rynku świętokrzyskim oraz były członek zarządów spółek z branż budowlanych, produkcyjnych, handlowych i inwestycyjnych.
Specjalizuje się w przygotowywaniu i przeprowadzaniu procesów inwestycyjnych, również we współpracy z firmami doradczymi i audytorskimi z Wielkiej Czwórki. Ponadto posiada wieloletnie doświadczenie w prawie korporacyjnym przy przeprowadzaniu przekształceń, podziałów, łączeniu spółek związanych z optymalizacją odpowiedzialności właścicielskiej, podatkowej i zarządczej (operacyjnej).
Tomasz Rokicki
Radca Prawny, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie. Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe w pracy prawnika, które zdobył między innymi podczas obsługi prawnej takich podmiotów jak: spółki budowalne, deweloperskie i produkcyjne.
Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie szeroko rozumianego prawa budowlanego i własności lokali (w tym z zakresu tzw. „ustawy deweloperskiej”). Zajmuje się również doradztwem prawnym w zakresie pomocy prawnej przy zawieraniu kontraktów, których przedmiotem jest obrót towarami oraz usługami o charakterze międzynarodowym na obszarze Unii Europejskiej jak i poza nią m.in. na terenie Ukrainy, Białorusi, Rosji, Mołdawii, Algierii, Chin.
Jacek Czyż
Radca Prawny, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (specjalność historia społeczno – ekonomiczna) oraz absolwent Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach. Doświadczenie w zawodzie zaczął zdobywać podczas pracy w spółce windykacyjnej. Pracował również dla spółki prowadzącej ogólnopolskie sieci handlowe oraz świadczył obsługę prawną dla podmiotów z sektora produkcyjnego.
Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie odzyskiwania wierzytelności na drodze sądowej oraz w postępowaniu egzekucyjnym. Zajmuje się również doradztwem prawnym w zakresie objętym Ustawami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ochronie konkurencji i konsumenta.
Bartłomiej Kamiński
Absolwent wydziału prawa na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim w Lublinie. Ukończył aplikację adwokacką przy Okręgowej Radzie Adwokackiej w Kielcach. Doświadczenie zdobywał w renomowanych kancelariach znajdujących się na terenie Krakowa oraz Kielc.
Specjalizuje się w zagadnieniach dotyczących prawa cywilnego i karnego, ze szczególnym uwzględnieniem prowadzenia sporów przeciwko podmiotom rynku finansowego i ubezpieczeniowego (w tym w sporach z bankami w związku z tak zwanymi „kredytami frankowymi”).
Marcin Wrzoskiewicz
Trener z ponad 15 letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń o tematyce związanej z zarzadzaniem firmą, zarządzaniem procesami i jakością, obsługą klienta, budowaniem zespołu, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej oraz radzenia sobie ze stresem. Specjalizuje się w szkoleniach z kompetencji miękkich takich jak : techniki radzenia sobie ze stresem, komunikacja interpersonalna, rozwój osobisty, asertywność, techniki radzenia sobie z emocjami, rozwój inteligencji emocjonalnej, przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu, zarządzanie sobą w czasie, zwiększenie pewności siebie, motywowanie siebie i innych, autoprezentacja, a także wspiera rozwój menagerów i specjalistów wielu branż poprzez podniesienie ich kompetencji poprzez prowadzenie szkoleń stacjonarnych, field coaching, doradztwo, indywidualny coaching biznesowy i rozwojowy oraz szkolenia w formie online. W trakcie szkoleń inspiruje słuchaczy do trenowania kreatywności i twórczego potencjału we wszystkich obszarach życia.
W swojej pracy oprócz teorii wykorzystuje praktykę i wiedzę, którą zdobył jako handlowiec w branży ubezpieczeniowej (PZU) i motoryzacyjnej (Mercedes-Benz).
Trener jest akredytowanym coachem i mediatorem, posiada certyfikat ACC ICF jako coach.
Na co dzień pracuje jako wykładowca i trener w Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi.
Konrad Gładyszek
Konrad Gładyszek jest trenerem umiejętności interpersonalnych. Ukończył psychologię na kierunku relacje międzyludzkie oraz kursy Neurolingwistycznego Programowania. Prowadzi kanał na YouTube, na którym omawia tajniki mowy ciała, ciekawostki na temat umiejętności interpersonalnych. Od 2018 roku prowadzi warsztaty i szkolenia z zakresu obsługi klienta, komunikacji niewerbalnej i odpowiedniego wizerunku.
Sławomir Młynarczyk
Młynarczyk Sławomir Szymon - trener sprzedaży, mentor, coach, menager, przedsiębiorca. Absolwent Międzynarodowego Kursu Mentorów „Promentor”. Absolwent Akademii Trenerów Sprzedaży Development-Partners. Magister ekonomii Politechniki Radomskiej o specjalizacjach - ekonomika i organizacja handlu i usług, polityka gospodarcza i strategia przedsiębiorstw. Członek Stowarzyszenia Mentorów Promentor. V-ce prezes Fundacji Green Planet 2050. Członek Grona Targowego Targi Kielce. Były członek Stowarzyszenia Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”, były koordynator Świętokrzyskiego Klubu Trenerów Zarządzania „MATRIK”.W prowadzeniu moich warsztatów jestem sobą, nie zmieniam się w super trenera, kogoś lepszego. Prowadzę zajęcia z duchem Davida A. Kolba i razem z zasadą WUP i dlatego głównymi aktorami moich zajęć są moi słuchacze. Ja jestem tylko dla nich drogowskazem, naprowadzam, inspiruję i kieruję do najlepszych działań i rozwiązań.
Warsztaty to rodzaj zajęć, gdzie uczestnicy doświadczają, testują w praktyce, wysuwają teorie i wnioski. Prawdziwą radością i satysfakcją mojej pracy jest chwila, kiedy widzę jak moi uczestnicy przeżywają prawdziwą przygodę odkrywania czegoś nowego, jak przełamują swoje słabości – budzą w sobie olbrzyma i radość z tej chwili. Kocham to…
Szymon Szumala
Założyciel Golden Watch Tattoo, znany również jako mentor i nauczyciel w swojej codziennej pracy, wnosi do branży tatuażu bogate doświadczenie zdobyte przez czternaście lat intensywnej pracy. Jego pasja do sztuki tatuażu sięga głęboko, a od samego początku swojej kariery konsekwentnie rozwija swoje umiejętności. Początkowo skupiał się na realizmie, ale z biegiem lat odnalazł swoje prawdziwe powołanie w stylu bajkowym, stając się pionierem w wykorzystywaniu postaci z Disney’a. Jego prace emanują magią i fantazją, zachwycając nie tylko klientów, ale także całą branżę. Jako aktywny uczestnik ponad osiemdziesięciu wydarzeń branżowych zarówno w kraju, jak i za granicą, ma nieocenione doświadczenie w budowaniu relacji z innymi artystami oraz w ciągłym poszerzaniu swojej wiedzy i umiejętności. Jego zaangażowanie przynosi efekty, co potwierdzają liczne nagrody zdobyte podczas krajowych konwencji, m.in. w kategorii Best of Show. Ponadto, jego talent został dostrzeżony na arenie międzynarodowej, czego dowodem są nagrody zdobyte m.in. w takich miejscach jak Wenecja, Epinal, Turyn, Zwickau, Palermo, Dublin czy Cork. Jako twórca projektu Tattoo Championship, kontynuuje misję promowania sztuki tatuażu na całym świecie, inspirując innych artystów do dążenia do doskonałości i wyznaczania nowych standardów w branży.
Karolina Komendera
Karolina, znana również jako Komandi, jest nieodłączną częścią
zespołu Golden Watch Tattoo od ponad dziewięciu lat. Jej
przygoda ze światem tatuażu rozpoczęła się, gdy umówiła się na
sesję do Szymona, który dostrzegł w niej ogromny potencjał i
postanowił podzielić się swoją wiedzą, ucząc ją sztuki tatuażu. To
był punkt zwrotny, który zapoczątkował jej karierę w branży.
Komandi doskonale odnajduje się w graficznym czarno-białym
stylu, specjalizując się w tworzeniu wzorów geometrycznych i
mandali. Jej prace emanują precyzją i równowagą, co przyciąga
uwagę klientów i kolegów z branży.
Jej wkład w rozwój Golden Watch Tattoo jest nieoceniony, a jej
talent oraz zaangażowanie stanowią niezastąpiony element
sukcesu studia. Jako doświadczony artysta, Komandi nadal rozwija
swoje umiejętności i inspiruje innych swoją pasją i determinacją
Bartek Kołodziejczyk
Bartek jest nieodłączną częścią zespołu Golden Watch niemal od
samego początku istnienia studia. To miejsce, które traktuje jako
swój zawodowy dom od dziewięciu lat. Inspiracje do pracy czerpie
przede wszystkim z bogatej popkultury.
Specjalizuje się w tworzeniu kolorowych tatuaży, wzorach
japońskich oraz motywach zaczerpniętych z klimatu anime. Jego
prace emanują energią i intensywnością, co przyciąga uwagę
klientów poszukujących wyrazistych i dynamicznych wzorów.
Bartek lubi eksperymentować i otwarcie współpracować z osobami,
które mają nietuzinkowe pomysły. Dla niego każdy projekt to nowe
wyzwanie i możliwość rozwoju. Poza pracą nad tatuażami, Bartek
często zagłębia się w świat komiksów, które stanowią dla niego nie
tylko rozrywkę, ale także niekończące się źródło inspiracji i
kreatywności.
Magdalena Gabruś
Posiada ponad 10 letnie doświadczenie zawodowe w międzynarodowych korporacjach na stanowiskach specjalistycznych i kierowniczych w działach HR odpowiadając za rekrutacje, przeprowadzenie dziesiatek szkoleń i warsztatów oraz rozwój polityki personalnej w firmach . Praktykę postanowiła wykorzystać we wsparciu innych w osiąganiu spełnienia zawodowego. Jako dyplomowany doradca kariery i doradca edukacyjny z pełnym zaangażowaniem wspiera zarówno dorosłych jak i młodzież w określeniu nowego celu zawodowego, który najpełniej wykorzysta posiadany potencjał. Pomysłodawca i właściciel Re:kariery – firmy która od kilku lat wpiera na rynku rozwój zawodowy młodzieży i dorosłych. Z wykształcenia magister socjologii ze specjalizacją Komunikacji w organizacji.
Magdalena Soprych
Dyplomowany doradca zawodowy i edukacyjny z powołania ale przede wszystkim praktyk HR-owy. Posiada blisko 15-letnie doświadczenie zawodowe w strukturach HR na stanowiskach specjalistycznych i menadżerskich. Odpowiada za rozwój polityki personalnej, procesy rekrutacyjne oraz realizację szkoleń i warsztatów rozwojowych w największej korporacji w woj. Świętokrzyskim. Jest certyfikowanym trenerem biznesu , przeprowadziła setki godzin trenerskich prowadząc warsztaty zarówno w Polsce jak i zagranicą. Z wykształcenia jest magistrem Zarządzania Zasobami Ludzkimi. „Po godzinach” angażuje się w rozwój Re:kariery i wsparcie dorosłych oraz młodzieży w określaniu celu zawodowego.
dr Katarzyna Nizińska
Praktyk biznesu / Trener / Coach / Mentor / Team coach / Partner PASJA GDT
Od ponad 20 lat zajmuje się rozwojem ludzi pracując z kadrą największych globalnych i polskich firm a takżewłaścicielami biznesów w zakresie w rozwoju ich talentów i w celu satysfakcjonującej realizacji ich celów biznesowych.Główne specjalizacje trenerskie to prowadzenie szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych, projektowanie i wdrażanie programów rozwoju kompetencji menedżerskich m.in.: budowanie kariery, przywództwo, coaching, umiejętności interpersonalne, inteligencja emocjonalna, zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną.Główne specjalizacje doradcze z zakresu: strategii HR, rekrutacji, selekcji oraz rozwoju pracowników, zarządzaniatalentami.Profesjonalne kwalifikacje - Jest doktorem zarządzania (SGH) oraz absolwentką programu MBA dla wykładowcówakademickich (Carleton University, Canada) a także certyfikowanych kursów coachingu i rozwoju osobistego m.in. Szkoła Coachów Meritum, coach metody 4S (Velocity Global). Jest członkiem ICF (International Coaching Federation) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi diagnozujących potencjał ludzki jak Facet5 a także Teamscape – narzędziedo pracy z zespołami oraz Wave, Swift - akredytacja przez Saville Consulting. Jest także certyfikowanym treneremmetody „Enabling Fast Change” stworzonej przez McKinsey dla Coca -Cola HBC.Wykładowca akademicki studiów MBA of Minot State University i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.Ostatnie 20 lat pracowała na stanowiskach kierowniczych w działach Human Resources, Rozwoju i Szkoleń w firmach: Coca Cola HBC Polska, Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia, Fundacja DKMS, Esri Polska.
Krzysztof Prystupa
Trener wystąpień publicznych, emisji głosu w mówieniu i dykcji / Facylitator / Moderator / Aktor / Partner PASJA GDT
Posiada Międzynarodowy Certyfikat Trenera Zarządzania MATRIK. Ukończył Szkołę Mentorów prowadzoną przez Collegium Vratislaviense. Ukończył Podyplomowe Studia Logopedyczne na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończył Akademię Teatralną w Warszawie.Najciekawsze zrealizowane projekty:Wdrożenie video obsługi klienta i przeszkolenie z tego zakresu pracowników banku Pekao S.A
Przygotowanie do pracy na antenie pod kontem pracy głosem i interpretacji, dziennikarzy oraz korespondentów zagranicznych serwisu informacyjnego RADIA 357 (Radio 357 to największy projekt foundraisingowy na świecie).
Przeszkolenie wszystkich pracowników w Polsce obsługujących infolinię Krajowej Informacji Skarbowej.
Agata Hagno
Trener/ przedsiębiorca/ mentor / Partner Pasja GDT
Specjalizuje się w zarządzaniu zasobami ludzkimi w organizacjach. Posiada wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów rekrutacyjnych oraz doradztwa HR dla organizacji o różnych profilach. Wykładowca i współautor studiów o profilu Zarządzanie kapitałem ludzkim, wykładowca na studiach MBA. Umiejętność tworzenia pozytywnej atmosfery w pracy i wydobywania z ludzi tego co najlepsze to jej dewiza życiowa i wrodzona umiejętność.
Joanna Szmycińska-Słowik
HR-owiec / Trener / Coach ACC ICF / Wykładowca / Partner PASJA GDT
HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w dużych firmach produkcyjnych, zajmując się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach, rozwojem pracowników, procesami rekrutacyjnymi, komunikacją wewnętrzną, procesami AC/DC, badaniem kultury organizacyjnej, Employer Brandingiem, wdrażaniem projektów HR-owych i przede wszystkim pracą z ludźmi. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z obszarów związanych ze wspieraniem pracowników i organizacji – feedbacku, przywództwa, komunikacji, pracy zespołowej, rekrutacji, oceny pracowniczej. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami różnych uczelni. Zafascynowana kulturą feedbacku, fanka Analizy Transakcyjnej, czynny coach. Lubi ludzi, potrafi ich słuchać i wspierać.
Wojciech Ożga
Trener biznesu / Konsultant / Wykładowca / Partner PASJA GDT
Ponad 32 lata doświadczenia zawodowego w różnych branżach i na różnych stanowiskach, poparte szeregiem szkoleń, stanowi jego potencjał merytoryczny. Praktyk zarządzania projektami. Od 2005 roku wspiera różne organizacje w doskonaleniu ich pracowników. Współpracuje z kilkoma uczelniami, na których pełni rolę opiekuna merytorycznego podyplomowych studiów Zarządzania Projektami. Jest wykładowcą na studiach MBA, Zarządzanie Projektami, Agile, HR Manager. Wieloletni członek Project Management Institute oraz International Project Management Association. Każdą wolną chwilę poświęca swoim pasjom: turystyce, pieszym wędrówkom, obserwacji przyrody, fotografowaniu ptaków.
Jakub Lewandowski
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT
Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.
Krzysztof Terski
Trener / Certyfikowany konsultant MindSonar / Przedsiębiorca / Partner PASJA GDT
Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Licencjonowany konsultant MindSonar - pierwszego narzędzia psychometrycznego dokonujące pomiaru sposobu myślenia osób w konkretnych sytuacjach, dostarczającego niezbędnej wiedzy wspierającej zmianę strategii mentalnych, zmianę zachowań, zmianę postaw… Twórca programów szkoleniowych w projektach unijnych EQUEL. Wykładowca na studiach podyplomowych.
Rafał Brożyna
Trener / Certyfikowany Coach ICC / Certyfikowany KonsultantMindSonar / Partner PASJA GDT
Specjalista z zakresu sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i przez telefon. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży outsourcingu sprzedaży jako Szef Szkoleń i Rozwoju. Prowadzi coachingi w terenie oraz szkolenia biznesowe i warsztaty rozwojowych dla Sprzedawców oraz Kadry Menedżerskiej. Realizował wiele projektów obsługi klienta, sprzedaży i telesprzedaży dla branży między innymi: farmaceutycznej, energetycznej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, OZE, finansowej, ubezpieczeniowej, HVACR, RTV/AGD, rolno – spożywczej, edukacyjnej (Uczelnie), motoryzacyjnej, hotelowej i wielu innych. W latach 2010–2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.
Kamila Mazurek
Certyfikowany mówca, Master Trener RMP oraz RSMP, life& business coach. Współautorka książki „Sztuka Inspirowania”. Na koncie ma wiele wystąpień publicznych, w tym podczas konferencji „100 % Inspiracji” z autorskim wykładem „(…)Dlaczego porozumienie liczy się w biznesie?”, czy w Miejskim Domu Kultury w Zduńskiej Woli z Power speechem „Uwolnij transformującą moc zmiany”. Autorka Indywidualnego Kursu Rozwojowego „Przejdź bezpiecznie przez zmianę. Jej unikatowe szkolenia obejmują skuteczną komunikację wewnątrz firm, motywowanie pracowników, zarządzanie zmianą oraz rozwijanie potencjału, zarówno w sferze osobistej, jak i biznesowej. Korzysta z narzędzi psychologicznych, które pozwalają na głębsze zrozumienie ludzkich motywacji i potrzeb.
Elżbieta Pełka
Fellow of The Royal Society of Arts (RSA), Fellow of The Chartered Institute of Marketing, prezeska Polish National Sales Awards, właścicielka Agencji Marketingu Zintegrowanego Pełka i Partnerzy, członkini zarządu British-Polish Chamber of Commerce od 2019 roku, ekspertka Centrum Dialogu
i Analiz THINK TANK. Członkini Rady Programowej Europejskiej Fundacji Rozwoju Przedsiębiorczości oraz Klubu Mentorek Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Od 2023 r. przewodnicząca Rady Nadzorczej spółki Sunway Network S.A. (dawniej Prosta Giełda S.A).
Przedsiębiorczyni, ekspertka w procesach zarządzania marką 360 stopni, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w szeroko pojętej komunikacji zdobyte w Polsce i za granicą, szczególnie w Wielkiej Brytanii. Pracowała na stanowiskach menedżerskich dla takich korporacji międzynarodowych jak Ogilvy&Mather w Londynie i Warszawie, The Rowland Company, GGK Direct, Marie Claire Poland.
W ramach realizowanych projektów działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, a także promowania standardów i etyki w sprzedaży. Jest aktywną uczestniczką kilku organizacji prowadzących działalność prospołeczną i charytatywną.
Przedsiębiorczyni, ekspertka w procesach zarządzania marką 360 stopni, posiada ponad 25-letnie doświadczenie w szeroko pojętej komunikacji zdobyte w Polsce i za granicą, szczególnie w Wielkiej Brytanii. Pracowała na stanowiskach menedżerskich dla takich korporacji międzynarodowych jak Ogilvy&Mather w Londynie i Warszawie, The Rowland Company, GGK Direct, Marie Claire Poland.
W ramach realizowanych projektów działa na rzecz rozwoju przedsiębiorczości, a także promowania standardów i etyki w sprzedaży. Jest aktywną uczestniczką kilku organizacji prowadzących działalność prospołeczną i charytatywną.
Wioletta Swiercz
Psycholog, pedagog, certyfikowany coach ICI, psychotraumatolog, psycholog transportu, doradca zawodowy.
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, pedagog, coach, terapeuta ICT, doradca zawodowy. Od ponad 20 lat ściśle związana z branżą edukacyjna i szkoleniową. Współpracuje z wieloma korporacjami i instytucjami prowadząc dla młodzieży i różnych grup zawodowych szkolenia, warsztaty, sesje coachingowe i terapeutyczne. Tematyka prowadzonych szkoleń związana jest z szeroko pojętym rozwojem osobistym i podnoszeniem kompetencji miękkich u pracowników, stresem, wypaleniem zawodowym, mobingiem, asertywnością, motywacja, wiara w siebie lub niska samoocena, komunikacją interpersonalna, radzenia sobie z emocjami i wiele innych.
Podczas sesji coachingowych towarzyszy swoim klientom w procesie zmiany.
W trakcie terapii psychologicznej często pracuje z osobami na „rozdrożu” ucząc ich radzenia sobie z emocjami, stresem, traumami, z niepowodzeniami często tymi zawodowymi, ze skutkami wypalenia zawodowego jak również co robić, jak postępować, aby czuć się spełnionym rodzinnie, zawodowo i szczęśliwym człowiekiem.
Całe życie zawodowe związana jest z pomocą i edukacja innych. Sama również od ponad 40 lat jest w ciągłym procesie uczenia się i podnoszenia swoich kompetencji by moc profesjonalnie pomagać innym. Obecnie kształci się i przygotowuje do certyfikacji w 4 letniej szkole psychoterapii poznawczo behawioralnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie zawodowe jako psycholog, pedagog, coach, terapeuta ICT, doradca zawodowy. Od ponad 20 lat ściśle związana z branżą edukacyjna i szkoleniową. Współpracuje z wieloma korporacjami i instytucjami prowadząc dla młodzieży i różnych grup zawodowych szkolenia, warsztaty, sesje coachingowe i terapeutyczne. Tematyka prowadzonych szkoleń związana jest z szeroko pojętym rozwojem osobistym i podnoszeniem kompetencji miękkich u pracowników, stresem, wypaleniem zawodowym, mobingiem, asertywnością, motywacja, wiara w siebie lub niska samoocena, komunikacją interpersonalna, radzenia sobie z emocjami i wiele innych.
Podczas sesji coachingowych towarzyszy swoim klientom w procesie zmiany.
W trakcie terapii psychologicznej często pracuje z osobami na „rozdrożu” ucząc ich radzenia sobie z emocjami, stresem, traumami, z niepowodzeniami często tymi zawodowymi, ze skutkami wypalenia zawodowego jak również co robić, jak postępować, aby czuć się spełnionym rodzinnie, zawodowo i szczęśliwym człowiekiem.
Całe życie zawodowe związana jest z pomocą i edukacja innych. Sama również od ponad 40 lat jest w ciągłym procesie uczenia się i podnoszenia swoich kompetencji by moc profesjonalnie pomagać innym. Obecnie kształci się i przygotowuje do certyfikacji w 4 letniej szkole psychoterapii poznawczo behawioralnej.
Jarosław Majdecki
Trener, coach, moderator zmiany, tutor z 25-letnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń i warsztatów. W prowadzeniu szkoleń, warsztatów kieruje się tym co w życiu zawodowym i osobistym jest drogą i narzędziem: Jestem/Jesteś Ważny, Jestem Doceniany/Doceniana, Jestem Podziwiany/Podziwiana. W trakcie szkoleń, warsztatów podąża za swoimi Partnerami w procesie zmian. Partnerzy w trakcie szkoleń i warsztatów doświadczają magii, która ukazuje im ich własną siłę w motywacji wewnętrznej do procesu zmian w ich życiu zawodowym i osobistym.
Jest w swojej pracy, pasji swoistym połączeniem mentora, trenera i cocha, który wytacza szlak poszukiwań, daje narzędzia i popycha do samodzielnego myślenia, działania w procesie zmiany, jednocześnie potrafi doradzić i podzielić się swoim doświadczeniem.
Jest w swojej pracy, pasji swoistym połączeniem mentora, trenera i cocha, który wytacza szlak poszukiwań, daje narzędzia i popycha do samodzielnego myślenia, działania w procesie zmiany, jednocześnie potrafi doradzić i podzielić się swoim doświadczeniem.
Agnieszka Trojanowska
Mam na imię Agnieszka i jestem stylistką brwi. Od jakiegoś czasu zajmuję się również szkoleniami z zakresu stylizacji brwi. Wykonuję także zabiegi pielęgnacyjne na twarz tj. eksfoliacja kwasami, oczyszczanie cery, nawilżanie. Mam 8-letnie doświadczenie w branży beauty, pracowałam 5 lat w salonie kosmetycznym jako kosmetolog, a od 1,5 roku prowadzę swój gabinet stylizacji brwi i pielęgnacji cery. Doświadczenie w stylizacji brwi zdobyłam szkoląc się u najlepszych. Prowadzę szkolenia z laminacji brwi i rzęs, stylizacji brwi henną i farbami oraz rysunku i geometrii oraz typów i rodzajów skóry.
Dominik Piecaba
Znakomity barber oraz właściciel znanego Barbershopu w Kielcach. Swoją przygodę z Barberingiem zaczął jeszcze w Irlandii, po powrocie do Polski uczył się u najlepszych w kraju m.in w WS Akademy we Wrocławiu czy w starej ferajnie w Warszawie. W Polsce działa już od 4 lat prowadząc swój własny salon. „Barber Ślichowice„ został utworzony w 2019 roku i został bardzo dobrze przyjęty na kieleckim rynku od razu ciesząc się sporą popularnością. Jako edukator może pochwalić się 3 letnim doświadczeniem zarówno w zakresie indywidualnym jak i współpracując z różnymi placówkami w Kielcach.
Katarzyna Glinka
Jestem właścicielką salonu kosmetycznego i studia tatuażu dla kobiet GLINKOVA w Kielcach Dyplomowanym trenerem szkoleniowcem z zakresu stylizacji rzęs i brwi jak również linergistką z wieloletnim doświadczeniem specjalizująca się w różnych technikach makijażu permanentnego. Prowadzę studio tatuaży minimalistycznych w Kielcach . Ciągle się rozwijam i nie poprzestaje na poszerzaniu swojej wiedzy. Ukończyłam wiele szkoleń z zakresu stylizacji rzęs u najlepszych szkoleniowców w Europie. Swoje szkolenia prowadzę również w języku angielskim. Na koncie mam tytuł sędziowski w mistrzostwach przedłużania rzęs w Holandii jak również zaproszenie do reprezentowania Irlandii w międzynarodowych mistrzostwach. Rozwój to paliwo dla mojej pasji. Wiem jak ważne są szkolenia dla osób chcących się rozwijać. Dlatego stawiam na ich jakość. Przekazywanie wiedzy w jak najlepszy sposób jest priorytetem moich szkoleń. Kocham motywować ludzi i dzielić się swoją pasją z innymi.
Michał Kuliński
Trener i specjalista w zakresie filmowania dronem, montażu wideo i retuszu zdjęćAbsolwent Politechniki Świętokrzyskiej, prowadzi własną firmę od ponad dwóch dekad, specjalizując się w grafice komputerowej oraz produkcji wideo. Jego kariera w branży multimedialnej rozpoczęła się od zaawansowanych kursów w centrum szkoleniowym Apple w 2009 roku, co zaowocowało zdobyciem oficjalnego certyfikatu. Od tego momentu, Michał nieustannie poszerza swoje horyzonty, zdobywając cenne doświadczenie i współpracując z czołowymi firmami w Polsce, w tym Play, Cersanit i Star Gres.Michał posiada umiejętności w szerokim zakresie technik multimedialnych, od filmowania z użyciem dronów i gimbali, przez profesjonalny retusz zdjęć, po montaż i kolorystykę wideo. W 2010 roku umocnił swoje kompetencje jako grafik komputerowy, uczestnicząc w licznych szkoleniach w centrum szkoleniowym Adobe, co zostało potwierdzone wieloma certyfikatami. Jego doświadczenie obejmuje także wieloletnią praktykę w przygotowywaniu katalogów produktowych oraz aplikacji mobilnych, co czyni go wszechstronnym specjalistą w dziedzinie produkcji multimedialnej.Zaangażowany w ciągłe doskonalenie swoich umiejętności, regularnie uczestniczy w branżowych kursach i warsztatach, aby być na bieżąco z najnowszymi trendami i technologiami.
Maciej Dusza
Absolwent Politechniki Warszawskiej o kierunku „Geodezja i Kartografia”, AGH na kierunku „Zastosowania Bezzałogowych Statków Latających (BSL) w rozwiązywaniu zagadnień inżynierskich” oraz Rolnictwa na SGGW.Członek Polskiej Izby Systemów Bezzałogowych (PISB), Oficjalny szkoleniowiec dronów rolniczych ABZ Innovation, autoryzowany serwisant dronów rolniczych, Uczestnik paneli eksperckich dotyczących włączenia dronów do praktyk rolniczych, Przedstawiciel PISB na spotkaniach w sejmie, ministerstwach oraz Instytutach badawczych. Szkoleniowiec z wykorzystania dronów w rolnictwie w Polsce i za granicą. Specjalista w zakresie wdrożeń dronów rolniczych do gospodarstw rolnych oraz sadowniczych. Konsultant projektów badawczych we współpracy z Instytutami Badawczymi oraz Ministerstwem Rolnictwa w zakresie badań nad dronami rolniczymi oraz przygotowania procedur i metodologii wykorzystania dronów w praktykach rolniczych.Twórca wielu publikacji o tematyce wykorzystania dronów w różnych dziedzinach gospodarki. Posiada liczne dyplomy i certyfikaty ukończenia kursów związanych z dronami. Specjalizuje się w usługach dronami rolniczymi w uprawach liniowych, głównie w sadach oraz winnicach. Doświadczenie w zakresie wykonywania oprysków nabierał na Węgrzech pod okiem najlepszych specjalistów producenta dronów ABZ Innovation oraz Uniwersytetu rolniczego w Budapeszcie. Ma na swoim koncie wylatanych ponad 1000 h oraz setki kilometrów kwadratowych. Dodatkowo wylatane ponad 100 godzin opryskowych. Konsultant w projektach B+R w zakresie wykorzystania technologii dronowej.Certyfikowany specjalista w zakresie teledetekcji multispektralnej oraz termowizji oraz opracowań fotogrametrycznych. W rolnictwie specjalizuje się w opracowaniach multispektralnych w postaci map zmiennych aplikacji, opryskach oraz biologicznej walce ze szkodnikami na kukurydzy.
Kamil Salwa
Z wykształcenia technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej, doświadczenie zdobywał jako monter oraz technik serwisu. W 4ECO pracuje jako Audytor PV - na co dzień zajmuje się rozwiązywaniem problemów technicznych, wdrażaniem i wsparciem ekip monterskich, a także kontrolowaniem jakości ich pracy. Łączy wiedzę teoretyczną z praktycznym doświadczeniem, stawia na nowe technologie oraz innowacyjne rozwiązania. Chętnie szkoli i dzieli się swoją wiedzą z handlowcami i pracownikami.
Bartłomiej Zarzycki
Pasjonat wiedzy, motoryzacji i motocykli, z wykształcenia inżynier budownictwa zaangażowany w przeszłości w badania nad ulepszeniami materiałów budowlanych. Z branżą OZE związany od kilku lat – kiedyś od strony sprzedażowej, dzisiaj jego prawdziwym paliwem do pracy jest możliwość dzielenia się wiedzą z innymi. Od samego początku niezastąpiony w szkoleniu pracowników i handlowców z zakresu pomp ciepła.
Paweł Stróżyk
Autor książki „Uwierz w siebie. Autoterapia” oraz wielu artykułów biznesowych.
Doświadczenie zdobywał rozwijając własne biznesy - 10 lat prowadził firmę transportową działającą na terenie Polski, Wielkiej Brytanii oraz Irlandii. 8 lat w Networku i sprzedaży bezpośredniej to jego droga rozwoju osobistego. Uczestniczył w wielu szkoleniach z zakresu komunikacji, sprzedaży, zarządzania, motywacji, kreowania wizerunku własnego i firmy. Był aktywnym uczestnikiem szkoleń z amerykańskimi ekspertami marketingu (Eric Worre, Dean Graziozi, Les Brown). Absolwent Akademii Biznesu i Akademii Trenerów M. Mrozowskiego. Zna zarządzanie, techniki sprzedaży, tajniki motywacji, nie tylko jako zbiór definicji, ale jako wiedzę, która pozwala zrozumieć idee tych zagadnień, tworzyć własne schematy szkoleniowe, być trenerem. Początki roli szkoleniowca sięgają czasów działań w Networku. Chcąc rozszerzyć swój potencjał rozpoczął działania w jednej z największych polskich firm w branży OZE, gdzie udowadnia skuteczność swoich metod sprzedaży i prowadzi również nowo rekrutowanych pracowników. Prowadził szkolenia dla handlowców z firm powiązanych z obrotem energii ze źródeł odnawialnych. Paweł Stróżyk to połączenie życiowego doświadczenia, dużego poczucia humoru oraz wielu godzin szkoleń z fantastycznymi trenerami. To człowiek pełen energii, prowadzący szkolenia w sposób niestandardowy, mówiący o konkretnych rzeczach na przykładach z życia, z nutką humoru. Prywatnie: mąż i ojciec.
Ewa Wegenko
Wielkoletni kierownik działu dotacji. Swoje doświadczenie z zakresie dofinansowań zdobywała pracując w firmach z branży OZE. Duże doświadczenie oraz zaangażowanie powoduje, że dbałość o relacje z innymi oraz troska o dobro klienta jest jej znakiem rozpoznawczym. Jest kopalnią wiedzy z tego zakresu, co nieodłącznie potwierdza w licznych szkoleniach dla pracowników w firmie.