Formy zatrudnienia w przedsiębiorstwie inne niż umowa o pracę
z dofinansowaniem: od 150,00 zł(cena regularna: 1 500,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Prawa. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest zdobycie i ugruntowanie wiedzy z zakresu przepisów mających zastosowanie do innych form zatrudnienia w przedsiębiorstwie niż umowa o pracę. Zrozumienie zalet, wad oraz ograniczeń w różnych formach zatrudnienia, nauka poprawnego dostosowania zakresu obowiązków oraz udzielania urlopów/przerw w ramach kontraktu menadżerskiego oraz umowy współpracy.
Efekty szkolenia:
Uczestnik po szkoleniu:
- definiuje specyfikę oraz podstawową strukturę form zatrudniania personelu w przedsiębiorstwie;
- identyfikuje wady i zalety w kontrakcie menadżerskim i umowie współpracy (B2B0;
- wie jak poprawnie określić zakres obowiązków pracowników w różnych formach zatrudnienia;
- potrafi samodzielnie rozpoznać i zastosować ograniczenia w różnych formach zatrudnienia
- zna zasady udzielania urlopów/przerw w świadczeniu usług w ramach kontraktu menadżerskiego czy umowy współpracy (B2B).
Grupa docelowa:
Szkolenie skierowane jest do dyrektorów, kierowników i specjalistów działów kadrowych, departamentów prawnych, komórek zajmujących się podpisywaniem umów, jak i dla każdego, kto chciałby poznać formy zatrudnienia w przedsiębiorstwie inne niż umowa o pracę.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 10h
Program szkolenia
Dzień 1
- Ogólna charakterystyka form zatrudnienia personelu w przedsiębiorstwie na podstawie innej niż umowa o pracę
- Rodzaje form zatrudnienia
- Prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika w danych formach zatrudnienia
- Zalety i wady w danych formach zatrudnienia
- Kontrakt menadżerski
- Wady i zalety
- Ograniczenia
- Umowa współpracy (B2B)
- Wady i zalety
- Ograniczenia
- Znaczenie poprawnego określenia zakresu obowiązków w umowie współpracy (B2B) oraz w kontrakcie menadżerskim
- Możliwość udzielania urlopów/przerw w świadczeniu usług w ramach kontraktu menadżerskiego oraz umowy współpracy (B2B)
Prowadzący
Jacek Czyż
Radca Prawny, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (specjalność historia społeczno – ekonomiczna) oraz absolwent Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach. Doświadczenie w zawodzie zaczął zdobywać podczas pracy w spółce windykacyjnej. Pracował również dla spółki prowadzącej ogólnopolskie sieci handlowe oraz świadczył obsługę prawną dla podmiotów z sektora produkcyjnego. Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie odzyskiwania wierzytelności na drodze sądowej oraz w postępowaniu egzekucyjnym. Zajmuje się również doradztwem prawnym w zakresie objętym Ustawami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ochronie konkurencji i konsumenta.