Dofinansowanie do 90%

Formy zatrudnienia w przedsiębiorstwie inne niż umowa o pracę

z dofinansowaniem: od 150,00 zł
(cena regularna: 1 500,00 zł)

Szkolenie jest częścią Akademii Prawa. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!

Sku:
N/A

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Celem szkolenia jest zdobycie i ugruntowanie wiedzy z zakresu przepisów mających zastosowanie do innych form zatrudnienia w przedsiębiorstwie niż umowa o pracę. Zrozumienie zalet, wad oraz ograniczeń w różnych formach zatrudnienia, nauka poprawnego dostosowania zakresu obowiązków oraz udzielania urlopów/przerw w ramach kontraktu menadżerskiego oraz umowy współpracy.

Efekty szkolenia:

Uczestnik po szkoleniu:

  • definiuje specyfikę oraz podstawową strukturę form zatrudniania personelu w przedsiębiorstwie;
  • identyfikuje wady i zalety w kontrakcie menadżerskim i umowie współpracy (B2B0;
  • wie jak poprawnie określić zakres obowiązków pracowników w różnych formach zatrudnienia;
  • potrafi samodzielnie rozpoznać i zastosować ograniczenia w różnych formach zatrudnienia
  • zna zasady udzielania urlopów/przerw w świadczeniu usług w ramach kontraktu menadżerskiego czy umowy współpracy (B2B).
Grupa docelowa:

Szkolenie skierowane jest do dyrektorów, kierowników i specjalistów działów kadrowych, departamentów prawnych, komórek zajmujących się podpisywaniem umów, jak i dla każdego, kto chciałby poznać formy zatrudnienia w przedsiębiorstwie inne niż umowa o pracę.

Czas trwania:
  • Szkolenie trwa 10h

Program szkolenia

Dzień 1
  1. Ogólna charakterystyka form zatrudnienia personelu w przedsiębiorstwie na podstawie innej niż umowa o pracę
  2. Rodzaje form zatrudnienia
  3. Prawa i obowiązki pracodawcy i pracownika w danych formach zatrudnienia
  4. Zalety i wady w danych formach zatrudnienia
  5. Kontrakt menadżerski
  6. Wady i zalety
  7. Ograniczenia
  8. Umowa współpracy (B2B)
  9. Wady i zalety
  10. Ograniczenia
  11. Znaczenie poprawnego określenia zakresu obowiązków w umowie współpracy (B2B) oraz w kontrakcie menadżerskim
  12. Możliwość udzielania urlopów/przerw w świadczeniu usług w ramach kontraktu menadżerskiego oraz umowy współpracy (B2B)

Prowadzący

Jacek Czyż

Radca Prawny, absolwent Wydziału Humanistycznego Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach (specjalność historia społeczno – ekonomiczna) oraz absolwent Wydziału Prawa Wyższej Szkoły Ekonomii, Prawa i Nauk Medycznych im. prof. Edwarda Lipińskiego w Kielcach. Doświadczenie w zawodzie zaczął zdobywać podczas pracy w spółce windykacyjnej. Pracował również dla spółki prowadzącej ogólnopolskie sieci handlowe oraz świadczył obsługę prawną dla podmiotów z sektora produkcyjnego. Specjalizuje się w świadczeniu pomocy prawnej w zakresie odzyskiwania wierzytelności na drodze sądowej oraz w postępowaniu egzekucyjnym. Zajmuje się również doradztwem prawnym w zakresie objętym Ustawami o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji oraz ochronie konkurencji i konsumenta.