Techniki Sprzedaży B2C
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Przekazanie kompleksowej wiedzy i wzmocnienie praktycznych umiejętności z zakresu sprzedaży do klientów indywidualnych w obszarze B2C.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Potrafili rozpoznać potrzeby klientów i zainteresować ich oferowanym produktem. Poznają metody pozwalające przedstawić klientowi produkt bazując na jego potrzebach i motywach zakupowych. Będą potrafili wykorzystywać w procesie sprzedaży zastrzeżenia klienta. Nauczą się jak zwiększać obroty sprzedaży.
Grupa docelowa:
Działy sprzedaży, przedstawiciele handlowi, właściciele firm, działy obsługi klienta, wsparcie sprzedaży, call centre.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1: Otwarcie i pierwszy kontakt.
- Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz.
- Jak zyskać uwagę klienta?
- Czego lepiej nie robić.
Moduł 2: Badanie potrzeb.
- Jak odkryć rzeczywiste motywy klienta.
- Motywy zakupowe.
- Rola i rodzaje pytań w badaniu potrzeb klienta.
Moduł 3: Prezentacja oferty.
- Cecha – Zaleta – Korzyść.
- Przedstawienie oferty językiem klienta – dostrojenie.
- Wiedz co chcesz powiedzieć, a nie mówisz wszystko co wiesz – prezentacja oferty bazująca na potrzebach klienta.
Moduł 4: Zastrzeżenia klienta.
- Zastrzeżenia klienta – problem czy prezent?
- Jak skutecznie reagować na zastrzeżenia klienta?
- „Koło ekspertów” – jako technika radzenia sobie z obiekcjami klienta.
Moduł 5: Finalizacja sprzedaży.
- Oznaki chęci kupna.
- Metody zamykania sprzedaży.
Moduł 6: Zaproponuj coś jeszcze.
- Cross–selling i Up-selling jako narzędzie zwiększające sprzedaż.
- Ustalenie dalszych kroków i działań.
- Zakończenie rozmowy.
Prowadzący 1
Jakub Lewandowski
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT
Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.
Prowadzący 2
Rafał Brożyna
Trener / Certyfikowany Coach ICC / Certyfikowany KonsultantMindSonar / Partner PASJA GDT
Specjalista z zakresu sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i przez telefon. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży outsourcingu sprzedaży jako Szef Szkoleń i Rozwoju. Prowadzi coachingi w terenie oraz szkolenia biznesowe i warsztaty rozwojowych dla Sprzedawców oraz Kadry Menedżerskiej. Realizował wiele projektów obsługi klienta, sprzedaży i telesprzedaży dla branży między innymi: farmaceutycznej, energetycznej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, OZE, finansowej, ubezpieczeniowej, HVACR, RTV/AGD, rolno – spożywczej, edukacyjnej (Uczelnie), motoryzacyjnej, hotelowej i wielu innych. W latach 2010–2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.