Dofinansowanie do 90%

Techniki Sprzedaży B2C

z dofinansowaniem: od 300,00 zł
(cena regularna: 3 000,00 zł)

Szkolenie jest częścią Akademii Sprzedaży PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!

Sku:
N/A

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Przekazanie kompleksowej wiedzy i wzmocnienie praktycznych umiejętności z zakresu sprzedaży do klientów indywidualnych w obszarze B2C.

Efekty szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:

Potrafili rozpoznać potrzeby klientów i zainteresować ich oferowanym produktem. Poznają metody pozwalające przedstawić klientowi produkt bazując na jego potrzebach i motywach zakupowych. Będą potrafili wykorzystywać w procesie sprzedaży zastrzeżenia klienta. Nauczą się jak zwiększać obroty sprzedaży.

Grupa docelowa:

Działy sprzedaży, przedstawiciele handlowi, właściciele firm, działy obsługi klienta, wsparcie sprzedaży, call centre.

Czas trwania:

  • Szkolenie trwa 16 godzin

Program szkolenia

Moduł 1: Otwarcie i pierwszy kontakt.
  • Pierwsze wrażenie możesz zrobić tylko raz.
  • Jak zyskać uwagę klienta?
  • Czego lepiej nie robić.
Moduł 2: Badanie potrzeb.
  • Jak odkryć rzeczywiste motywy klienta.
  • Motywy zakupowe.
  • Rola i rodzaje pytań w badaniu potrzeb klienta.
Moduł 3: Prezentacja oferty.
  • Cecha – Zaleta – Korzyść.
  • Przedstawienie oferty językiem klienta – dostrojenie.
  • Wiedz co chcesz powiedzieć, a nie mówisz wszystko co wiesz – prezentacja oferty bazująca na potrzebach klienta.
Moduł 4: Zastrzeżenia klienta.
  • Zastrzeżenia klienta – problem czy prezent?
  • Jak skutecznie reagować na zastrzeżenia klienta?
  • „Koło ekspertów” – jako technika radzenia sobie z obiekcjami klienta.
Moduł 5: Finalizacja sprzedaży.
  • Oznaki chęci kupna.
  • Metody zamykania sprzedaży.
Moduł 6: Zaproponuj coś jeszcze.
  • Cross–selling i Up-selling jako narzędzie zwiększające sprzedaż.
  • Ustalenie dalszych kroków i działań.
  • Zakończenie rozmowy.

Prowadzący 1

Jakub Lewandowski 
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT

Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.

Prowadzący 2

Rafał Brożyna
Trener / Certyfikowany Coach ICC / Certyfikowany KonsultantMindSonar / Partner PASJA GDT

Specjalista z zakresu sprzedaży w kontakcie bezpośrednim i przez telefon. Posiada ponad 10 letnie doświadczenie w branży outsourcingu sprzedaży jako Szef Szkoleń i Rozwoju. Prowadzi coachingi w terenie oraz szkolenia biznesowe i warsztaty rozwojowych dla Sprzedawców oraz Kadry Menedżerskiej. Realizował wiele projektów obsługi klienta, sprzedaży i telesprzedaży dla branży między innymi: farmaceutycznej, energetycznej, wydawniczej, telekomunikacyjnej, OZE, finansowej, ubezpieczeniowej, HVACR, RTV/AGD, rolno – spożywczej, edukacyjnej (Uczelnie), motoryzacyjnej, hotelowej i wielu innych. W latach 2010–2019 Przewodniczący i Członek Jury Konkursu Telemarketer Roku.