Motywowanie pracowników
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Rozwinięcie kompetencji w zakresie skutecznego motywowania pracowników. Zdobycie wiedzy pozwalającej na efektywne wykorzystanie potencjału zespołów oraz skuteczną komunikację z nimi.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Wiedzę odnoście ludzkiej percepcji oraz jej wpływu na podejmowanie decyzji. Dowiedzą się czym są metaprogramy i jak świadomie wykorzystywać je w komunikacji z pracownikami. Poznają najważniejsze elementy składające się na skuteczny i motywujący feedback. Wzmocnią swoje kompetencje w rozmowach motywujących z pracownikami, by w sposób naturalny inspirować do działania.
Grupa docelowa:
Menedżerowie zespołów sprzedażowych, właściciele firm, ogólnie kadra kierownicza, kierownicy liniowi, trenerzy wewnętrzni, działy HR.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1: Wprowadzenie do motywacji w pracy.
- Omówienie teorii motywacji: Maslow, Herzberg, Vroom.
- Analiza SWOT motywacji pracowników (sprzedawców).
- Jak tworzyć atmosferę współpracy i zaufania.
Moduł 2: Metaprogramy jako narzędzie skutecznej motywacji.
- Do celu – od problemu.
- Podobieństwa – różnice.
- Autorytet wewnętrzny – autorytet zewnętrzny.
- Ogół – szczegół.
Moduł 3: Skuteczne przekonywanie (wywieranie wpływu) jako narzędzie motywacyjne.
- Wywieranie wpływu (inspirowanie) na poziomie językowym – dobór słownictwa i zdań do poszczególnych metod wpływu.
- Prezentacje perswazyjne w relacjach z pracownikiem.
- Scenki rodzajowe z wykorzystaniem komunikatów „metaprogramowych”.
- Expose Szefa – praktyczne ćwiczenie motywacyjne.
Moduł 4: Rozmowa z pracownikiem.
- Rodzaje rozmów i jak je efektywnie przeprowadzać (aspekty: psychologiczny, proceduralny i merytoryczny – triada).
- Skuteczne chwalenie – dlaczego jest tak ważne (scenki metodą UF).
- Rozmowa korygująca i jej etapy – scenki (o co należy zadbać i jakich błędów nie popełniać).
Moduł 5: Udzielanie efektywnego feedback’u.
- Informacja zwrotna – kiedy?, jak?, dlaczego?
- Dlaczego boimy się udzielać i otrzymywać feedback.
- Modele informacji zwrotnej („Z” i „FUKO”).
- Informacja zwrotna w praktyce – scenki.
Prowadzący 1
dr Katarzyna Nizińska
Praktyk biznesu / Trener / Coach / Mentor / Team coach / Partner PASJA GDT
Od ponad 20 lat zajmuje się rozwojem ludzi pracując z kadrą największych globalnych i polskich firm a takżewłaścicielami biznesów w zakresie w rozwoju ich talentów i w celu satysfakcjonującej realizacji ich celów biznesowych.
Główne specjalizacje trenerskie to prowadzenie szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych, projektowanie i wdrażanie programów rozwoju kompetencji menedżerskich m.in.: budowanie kariery, przywództwo, coaching, umiejętności interpersonalne, inteligencja emocjonalna, zarządzanie zmianą i kulturą organizacyjną.
Główne specjalizacje doradcze z zakresu: strategii HR, rekrutacji, selekcji oraz rozwoju pracowników, zarządzaniatalentami.
Profesjonalne kwalifikacje – Jest doktorem zarządzania (SGH) oraz absolwentką programu MBA dla wykładowcówakademickich (Carleton University, Canada) a także certyfikowanych kursów coachingu i rozwoju osobistego m.in. Szkoła Coachów Meritum, coach metody 4S (Velocity Global). Jest członkiem ICF (International Coaching Federation) oraz certyfikowanym konsultantem narzędzi diagnozujących potencjał ludzki jak Facet5 a także Teamscape – narzędziedo pracy z zespołami oraz Wave, Swift – akredytacja przez Saville Consulting. Jest także certyfikowanym treneremmetody „Enabling Fast Change” stworzonej przez McKinsey dla Coca -Cola HBC.
Wykładowca akademicki studiów MBA of Minot State University i Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego.
Ostatnie 20 lat pracowała na stanowiskach kierowniczych w działach Human Resources, Rozwoju i Szkoleń w firmach: Coca Cola HBC Polska, Novo Nordisk Pharma, region Europa Wschodnia, Fundacja DKMS, Esri Polska.
Prowadzący 2
Jakub Lewandowski
Trener / Coach ICC / Trener mentalny sportowców / Prezes spółki PASJA GDT
Specjalista z zakresu psychologii sprzedaży, przywództwa, zarządzania ludźmi i motywacji. Posiada ponad 20 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń biznesowych i warsztatów rozwojowych dla kadry menedżerskiej, sił sprzedaży oraz pracowników działów produkcji. Autor programu studiów podyplomowych „Akademia Trenera Biznesu”, realizowanego w Wyższej Szkole Bankowej w Toruniu i Bydgoszczy. Wykładowca na studiach MBA. Były trener mentalny Reprezentacji Polski AMP Futbol.