Dofinansowanie do 90%

Rekrutacja pracowników sprzedaży

z dofinansowaniem: od 300,00 zł
(cena regularna: 3 000,00 zł)

Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!

Sku:
N/A

O szkoleniu

Cel szkolenia:

Przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności z zakresu selekcji i rekrutacji pracowników w obszarze sprzedaży. Przedstawienie głównych etapów rekrutacji i ich specyfiki, zaangażowanie uczestników w udział w przygotowywaniu kluczowych dokumentów oraz w ćwiczenia.

Efekty szkolenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:

Wiedzę na temat procesu rekrutacji, zrozumieją ten proces oraz swoją w nim rolę.

Poczują się pewnie w roli rekrutera, będą mogli skupić się podczas rekrutacji na tym co ważne dla nich i firmy. Będą skutecznym wsparciem dla polityki rekrutacyjnej firmy.

Grupa docelowa:

Wszyscy pracownicy zaangażowani w proces rekrutacji – pracownicy działów HR, pracownicy różnych szczebli obszaru sprzedaży angażowani w proces rekrutacji, przełożeni chcący mieć realny wpływ na proces rekrutacji do swoich zespołów.

Czas trwania:

  • Szkolenie trwa 16 godzin

Program szkolenia

Moduł 1: Po co w ogóle rozmawiamy o rekrutacji.
  • Konsekwencje błędnych rekrutacji.
  • Czego chcą się dowiedzieć rekruterzy?
  • Czego chcą się dowiedzieć kandydaci?
Moduł 2: Proces rekrutacji.
  • Rodzaje rekrutacji.
  • Elementy procesu rekrutacji.
  • Metody stosowane w rekrutacji.
  • Kanały rekrutacji – które wybrać w danej sytuacji.
  • Dokumenty w procesie rekrutacji – CV, list motywacyjny.
Moduł 3: Przygotowanie kluczowych dokumentów.
  • Opis stanowiska i profil kandydata na stanowisko handlowca, menedżera sprzedaży.
  • Ogłoszenie o pracę.
Moduł 4: Rozmowa rekrutacyjna.
  • Struktura spotkania, ale także miejsce, czas trwania i uczestnicy.
  • Rodzaje wywiadów rekrutacyjnych.
  • Metoda STAR i metoda Lejka.
  • Trudne pytania – jak je zadawać.
  • Błędy oceny i jak ich unikać.
  • O co nie można pytać kandydatów.
  • Pytania kandydata – jak się na nie przygotować.
Moduł 5: Onboarding
  • Kiedy się rozpoczyna proces wdrożenia i jaka jest jego istota.
  • Komunikacja w procesie adaptacji.
  • Najlepsze praktyki – dyskusja.

Prowadzący

Joanna Szmycińska-Słowik
HR-owiec / Trener / Coach ACC ICF / Wykładowca / Partner PASJA GDT

HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w dużych firmach produkcyjnych, zajmując się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach, rozwojem pracowników, procesami rekrutacyjnymi, komunikacją wewnętrzną, procesami AC/DC, badaniem kultury organizacyjnej, Employer Brandingiem, wdrażaniem projektów HR-owych i przede wszystkim pracą z ludźmi. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z obszarów związanych ze wspieraniem pracowników i organizacji – feedbacku, przywództwa, komunikacji, pracy zespołowej, rekrutacji, oceny pracowniczej. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami różnych uczelni. Zafascynowana kulturą feedbacku, fanka Analizy Transakcyjnej, czynny coach. Lubi ludzi, potrafi ich słuchać i wspierać.