Rekrutacja pracowników sprzedaży
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności z zakresu selekcji i rekrutacji pracowników w obszarze sprzedaży. Przedstawienie głównych etapów rekrutacji i ich specyfiki, zaangażowanie uczestników w udział w przygotowywaniu kluczowych dokumentów oraz w ćwiczenia.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Wiedzę na temat procesu rekrutacji, zrozumieją ten proces oraz swoją w nim rolę.
Poczują się pewnie w roli rekrutera, będą mogli skupić się podczas rekrutacji na tym co ważne dla nich i firmy. Będą skutecznym wsparciem dla polityki rekrutacyjnej firmy.
Grupa docelowa:
Wszyscy pracownicy zaangażowani w proces rekrutacji – pracownicy działów HR, pracownicy różnych szczebli obszaru sprzedaży angażowani w proces rekrutacji, przełożeni chcący mieć realny wpływ na proces rekrutacji do swoich zespołów.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1: Po co w ogóle rozmawiamy o rekrutacji.
- Konsekwencje błędnych rekrutacji.
- Czego chcą się dowiedzieć rekruterzy?
- Czego chcą się dowiedzieć kandydaci?
Moduł 2: Proces rekrutacji.
- Rodzaje rekrutacji.
- Elementy procesu rekrutacji.
- Metody stosowane w rekrutacji.
- Kanały rekrutacji – które wybrać w danej sytuacji.
- Dokumenty w procesie rekrutacji – CV, list motywacyjny.
Moduł 3: Przygotowanie kluczowych dokumentów.
- Opis stanowiska i profil kandydata na stanowisko handlowca, menedżera sprzedaży.
- Ogłoszenie o pracę.
Moduł 4: Rozmowa rekrutacyjna.
- Struktura spotkania, ale także miejsce, czas trwania i uczestnicy.
- Rodzaje wywiadów rekrutacyjnych.
- Metoda STAR i metoda Lejka.
- Trudne pytania – jak je zadawać.
- Błędy oceny i jak ich unikać.
- O co nie można pytać kandydatów.
- Pytania kandydata – jak się na nie przygotować.
Moduł 5: Onboarding
- Kiedy się rozpoczyna proces wdrożenia i jaka jest jego istota.
- Komunikacja w procesie adaptacji.
- Najlepsze praktyki – dyskusja.
Prowadzący
Joanna Szmycińska-Słowik
HR-owiec / Trener / Coach ACC ICF / Wykładowca / Partner PASJA GDT
HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w dużych firmach produkcyjnych, zajmując się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach, rozwojem pracowników, procesami rekrutacyjnymi, komunikacją wewnętrzną, procesami AC/DC, badaniem kultury organizacyjnej, Employer Brandingiem, wdrażaniem projektów HR-owych i przede wszystkim pracą z ludźmi. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z obszarów związanych ze wspieraniem pracowników i organizacji – feedbacku, przywództwa, komunikacji, pracy zespołowej, rekrutacji, oceny pracowniczej. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami różnych uczelni. Zafascynowana kulturą feedbacku, fanka Analizy Transakcyjnej, czynny coach. Lubi ludzi, potrafi ich słuchać i wspierać.