Ocena okresowa pracowników
z dofinansowaniem: od 300,00 zł(cena regularna: 3 000,00 zł)
Szkolenie jest częścią Akademii Zarządzania PNSA. Dowiedz się o niej więcej i sprawdź inne kursy o tej tematyce!
O szkoleniu
Cel szkolenia:
Zbudowanie u przełożonych każdego szczebla poczucia kompetencji i komfortu w prowadzeniu procesu oceny pracowników.
Efekty szkolenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnicy będą posiadali:
Wiedzę na temat procesu oceny pracowniczej, zrozumieją ten proces oraz swoją w nim rolę.
Poczują się pewnie w swojej roli i będą mogli być skutecznym wsparciem dla polityki personalnej firmy.
Grupa docelowa:
Wszyscy pracownicy zaangażowani w proces oceny pracowniczej – przełożeni chcący mieć realny wpływ na rozwój, efektywną pracę oraz zaangażowanie swoich pracowników.
Czas trwania:
- Szkolenie trwa 16 godzin
Program szkolenia
Moduł 1: Po co w ogóle rozmawiamy o ocenie pracowników.
- Dlaczego nie lubimy oceny?
- Jak podejść do rozmowy, by była użyteczna dla obu stron?
Moduł 2: Przygotowanie do rozmowy oceniającej.
- Logistyka – czas i miejsce
- Zaproszenie pracownika na rozmowę i poproszenie o jego samoocenę.
- Przygotowanie danych, obserwacji i faktów.
- Przykłady formularzy oceny i skali oceny.
Moduł 3: Przebieg rozmowy.
- Początek najważniejszy – atmosfera, odpowiednie rozpoczęcie.
- Przypomnienie celu i zasad rozmowy.
- Cele rozmowy – podsumowanie pracy w poprzednim roku, wysłuchanie pracownika i jego perspektywy, ustalenie celów i oczekiwań na rok następny, ustalenie potencjału rozwojowego pracownika oraz obszarów do poprawy.
Moduł 4: Spotkania śródroczne, by proces oceny był ważnym i użytecznym dla wszystkich zainteresowanych.
Moduł 5: Praktyka i ćwiczenia.
- Formularze oceny, modele kompetencji, kompetencje a zachowania – przegląd i dyskusja.
- Scenki – ćwiczenie czyni mistrza.
Prowadzący
Joanna Szmycińska-Słowik
HR-owiec / Trener / Coach ACC ICF / Wykładowca / Partner PASJA GDT
HR-owiec z ponad 20-letnim doświadczeniem. Swoje doświadczenie zdobyła pracując w dużych firmach produkcyjnych, zajmując się wspieraniem menadżerów w ich codziennych wyzwaniach, rozwojem pracowników, procesami rekrutacyjnymi, komunikacją wewnętrzną, procesami AC/DC, badaniem kultury organizacyjnej, Employer Brandingiem, wdrażaniem projektów HR-owych i przede wszystkim pracą z ludźmi. Z dużą przyjemnością przygotowuje i prowadzi szkolenia z obszarów związanych ze wspieraniem pracowników i organizacji – feedbacku, przywództwa, komunikacji, pracy zespołowej, rekrutacji, oceny pracowniczej. Swoją wiedzą dzieli się ze studentami różnych uczelni. Zafascynowana kulturą feedbacku, fanka Analizy Transakcyjnej, czynny coach. Lubi ludzi, potrafi ich słuchać i wspierać.